Το Ploom X είναι η πιο καινοτόμα και εύχρηστη συσκευή θερμαινόμενου καπνού και το πιθανότερο είναι ότι κατά τη χρήση της, το μόνο που θα σας απασχολήσει θα είναι η… επιλογή της γεύσης. Ωστόσο, όπως συμβαίνει με κάθε ηλεκτρονική συσκευή, δεν αποκλείεται να παρατηρηθούν προβλήματα, τα περισσότερα από τα οποία μπορούν να επιλυθούν από εσάς, εύκολα και απλά. Σε κάθε περίπτωση, η ομάδα τεχνικής υποστήριξης Ploom Care είναι πάντα διαθέσιμη για να σας βοηθήσει, ενώ η συσκευή καλύπτεται από εγγύηση δύο ετών, αντικατάστασης λόγω ελαττώματος ή βλάβης. Για αυτό, συνιστάται να καταχωρίσεις τη συσκευή διαδικτυακά.
Γιατί πρέπει να καταχωρήσω το Ploom X Advanced;
Όταν καταχωρήσεις το Ploom X Advanced, ξεκλειδώνεις τα προνόμια που σου προσφέρει η εμπορική εγγύηση, η οποία καλύπτει τη δωρεάν αντικατάσταση της συσκευής με μία καινούρια συσκευή. Η αντικατάσταση μπορεί να γίνει για οποιονδήποτε λόγο, συμπεριλαμβανομένου τυχόν ελαττώματος της συσκευής, ή βλάβης.
Η εγγραφή συσκευής γίνεται πολύ γρήγορα και εύκολα μέσω του ploom.gr!
Πως μπορώ να καταχωρήσω την συσκευή Ploom;
Μέσα στο κουτί της συσκευασίας του νέου σου Ploom, υπάρχει ένα φυλλάδιο με οδηγίες χρήσης. Στην τελευταία σελίδα αναγράφεται ένας 16ψηφιος κωδικός. Χρησιμοποίησε τον κωδικό αυτόν για να καταχωρίσεις online τη συσκευή, είτε σε νέο λογαριασμό στο ploom.gr, είτε σε υπάρχον.
Που μπορώ να βρω τον σειριακό αριθμό Ploom X Advanced;
Στην τελευταία σελίδα του φυλλαδίου των οδηγιών, που υπάρχει μέσα στη συσκευασία. Πρόκειται για έναν 16ψηφιο κωδικό.
Μπορώ να καταχωρήσω πολλαπλές συσκευές Ploom X Advanced;
Βεβαίως, όσες θέλεις. Μπορείς να τις δεις όλες, αφού τις καταχωρίσεις, στον λογαριασμό σου στο ploom.gr.
Άφησα τη συσκευή μου Ploom σε ένα μέρος με υψηλή θερμοκρασία για μεγάλο χρονικό διάστημα. Μπορώ να χρησιμοποιήσω τη συσκευή;
Όπως ισχύει και για τις υπόλοιπες ηλεκτρονικές συσκευές, όπως τα κινητά τηλέφωνα, θα πρέπει να την αφήσεις σε σκιερό μέρος για λίγα λεπτά, μέχρι να κρυώσει.
Εάν μία ράβδος καπνού σπάσει και κολλήσει, πως μπορώ να τη βγάλω;
Εάν μία ράβδος καπνού σπάσει και κολλήσει μέσα στον θάλαμο, τότε πρέπει να απενεργοποιήσετε το Ploom X Advanced και να περιμένετε να κρυώσει. Στη συνέχεια χρησιμοποιήστε ένα μη μεταλλικό τσιμπιδάκι για να αφαιρέσετε το Stick, με προσεκτικές κινήσεις, ώστε να μην προκαλέσετε ζημιά στο εσωτερικό του θαλάμου θέρμανσης.
Τι θα συμβεί εάν αφαιρέσω το κάλυμμα πρόσοψης κατά τη χρήση του Ploom X Advanced;
Η συσκευή θα σταματήσει να λειτουργεί αυτόματα. Μόλις τοποθετήσεις το κάλυμμα πρόσοψης, θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά.
Εάν θέλεις να το ξαναχρησιμοποιήσεις, απλώς βάλε το κάλυμμα πρόσοψης και θα μπορείς να ξεκινήσεις μια νέα συνεδρία.
Μπορώ να αρχίσω να χρησιμοποιώ τη συσκευή μου Ploom αν δεν την έχω χρησιμοποιήσει για κάποιο χρονικό διάστημα;
Βεβαίως, αρκεί να την φορτίσεις ξανά, σε περίπτωση που η μπαταρία έχει χάσει την ισχύ της.
Το Ploom X Advanced δεν φορτίζει. Τι πρέπει να κάνω;
Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους το Ploom X Advanced ενδέχεται να μην φορτίζει.
1. Το Καλώδιο USB-C ενδέχεται να μην συνδέεται σωστά. Έλεγξε εκ νέου ότι τα πάντα είναι συνδεδεμένα σωστά.
2. Το Καλώδιο USB-C μπορεί να είναι ελαττωματικό. Δοκίμασε να χρησιμοποιήσεις ένα διαφορετικό Καλώδιο USB-C και υποδοχή ισχύος. Είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσεις το επίσημο Ploom X Advanced USB-C.
3. Επανάφερε το Ploom X Advanced. Για να γίνει αυτό, κλείστε το συρόμενο καπάκι και αφαιρέστε το κάλυμμα της πρόσοψης. Εκεί θα δείτε το μοναδικό μικρό κουμπί, το οποίο θα πρέπει να το πατήσετε χρησιμοποιώντας ένα μικρό αιχμηρό αντικείμενο. Θα καταλάβετε ότι το πατήσατε σωστά, όταν η συσκευή δονηθεί.
4. Εάν μια επαναφορά δεν λύσει το πρόβλημα, επικοινώνησε με την Ομάδα Ploom Care, καλώντας στα 8001101093, 2107455704 ή επικοινώνησε μαζί μας μέσω της διαδικτυακής φόρμας.
Δεν υπάρχει υπολειπόμενη ισχύς της μπαταρίας ακόμη και μετά τη σωστή επαναφόρτιση της συσκευής μου Ploom. Γιατί; Τι να κάνω;
Πιθανόν η φόρτιση να μην γίνεται σωστά, εξαιτίας ελαττωματικού καλωδίου. Αλλάξτε το καλώδιο. Αν το πρόβλημα επιμείνει, κάντε επανεκκίνηση της συσκευής. Εάν και πάλι το πρόβλημα δεν επιλυθεί, επικοινωνήστε με την τεχνική εξυπηρέτηση, την ομάδα Ploom Care.
Όταν χρησιμοποιώ το Ploom X Advanced, η ράβδος καπνού κινείται. Είναι φυσιολογικό αυτό;
Όχι. Η συσκευή Ploom X Advanced διαθέτει τέσσερις ειδικές λαβές, οι οποίες βοηθούν στη συγκράτηση του Camel Stick, έτσι ώστε να μην κινείται ενώ χρησιμοποιείς τη συσκευή.
Εάν η ράβδος καπνού κινείται, σημαίνει ότι ίσως δεν την έχεις τοποθετήσει σωστά. Βεβαιώσου ότι έχεις πιέσει το stick μέχρι την τυπωμένη γραμμή - έτσι ώστε η τυπωμένη γραμμή να ευθυγραμμίζεται με την κορυφή της συσκευής.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω ράβδους καπνού άλλης μάρκας με το Ploom X Advanced;
Όχι. Δεν μπορείς να χρησιμοποιείς άλλες ράβδους καπνού ή τσιγάρα με το Ploom X Advanced. Τα Camel Sticks σχεδιάζονται αποκλειστικά για χρήση με συσκευές Ploom.