eCommerce Assistant

Υποστήριξη των λειτουργιών του ηλεκτρονικού καταστήματος για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας των πελατών της εταιρίας.

Υποστήριξη των λειτουργιών του ηλεκτρονικού καταστήματος για την βελτιστοποίηση της εμπειρίας των πελατών της εταιρίας.

Κύριες Αρμοδιότητες\Προϋποθέσεις

  • Δημιουργία και ενημέρωση περιεχομένου ηλεκτρονικού καταστήματος (προϊόντα, περιεχόμενο, προωθητικές ενέργειες).
  • Συνεργασία με εταιρείες για τη δημιουργία επισκεψιμότητας και πωλήσεων μέσω του ιστότοπου (Marketing, e-commerce κ.λπ.).
  • Οργάνωση για τη σωστή λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος και προσαρμογές για λειτουργικές βελτιώσεις.
  • Διατήρηση και ενημέρωση διαδικτυακού σχεδίου μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Παρακολούθηση βασικών δεικτών απόδοσης του ηλεκτρονικού καταστήματος και ανάπτυξη σχεδίων για τη βελτίωσή τους.
  • Δεξιότητες οργάνωσης, μεθοδικότητα, αρίστη συνεργασία, προσαρμοστικότητα.
  • Άριστη γνώση Αγγλικών

 

Βασική εμπειρία

  • Κατανόηση των απαιτήσεων για την προώθηση της επισκεψιμότητας (ppc, μάρκετινγκ μέσω email, δημιουργία συνδέσμων, διαδικτυακό promotion, SEO, offline marketing και promotion κ.λπ.)
  • Κατανόηση της διαχείρισης παραγγελιών.
  • Έμπειρη χρήση Excel και Photoshop.
  • Άριστη γνώση υπολογιστών και βασικών τεχνολογιών (FTP, προγράμματα περιήγησης, βασικό HTML, αρχεία δεδομένων).
  • Εξοικείωση με τη διαχείριση δεδομένων.
  • Απαραίτητη προϋπηρεσία σε ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Θα ήταν επιθυμητή η βασική κατανόηση των προϊόντων Google, όπως τα Εργαλεία για Webmasters και το Analytics.

 

Στείλε Βιογραφικό